Vaše časté dotazy

Některé dotazy se opakují častěji než jiné a abychom Vám ušetřili čas, vypsali jsme je níže. Věříme, že Vám tyto informace pomohou!

Mám problém s nákupem

Nákup na každém slevovém serveru funguje jinak a každý slevový server nabízí jiné platební metody. V případě problémů s nákupem kontaktujte provozovatele slevového serveru. Přečtěte si také obecné informace o fungování hromadných slev.

Neobdržel jsem zakoupený slevový voucher

V případě, že jste neobdrželi zakoupený slevový voucher nebo máte jiný problém s konkrétním nákupem, kontaktujte provozovatele slevového serveru, kde jste nákup provedli. BerSlevu.cz poskytuje pouze přehled slev konkrétních slevových serverů. Nejsme prodejci ani poskytovatelé slev.

Nechci dostávat Váš slevový zpravodaj

V patičce každého emailového zpravodaje je odkaz pro změnu nebo úplné odhlášení zasílání emailového zpravodaje.

Poskytuji službu, chci u Vás uveřejnit svoji nabídku

BerSlevu.cz zobrazuje nabídky pouze od slevových serverů. Pokud chcete uveřejnit nabídku slevy ve své provozovně, oslovte některý ze slevových serverů.

Chceme na BerSlevu.cz přidat náš slevový server

Kontaktujte nás na info@berslevu.cz

Upozornění! BerSlevu.cz zajištuje pouze přehled slevových nabídek konkrétních slevových serverů.Dotazy na konkrétní objednávky voucherů směřujte přímo na zvolený slevový server.

Nejzajímavější slevy
na Váš e-mail!

Povrzením souhlasíte ze zasíláním novinek,
Kdykoliv se můžete z odběru slev odhlásit jedním klikem.